недеља, 22. фебруар 2015.

Classics Charming 07

Još jedan lak takođe uslikan prošle godine :D I koji ste već videli u mojim Igrarijama 2

Imam ga samo zbog lepe nude nijanse i što se skoro pa stapa sa mojom bojom kože. Tečan je, ali sasvim dovoljno, pokrivanje se dobija nakon više od tri nanošenja. Treba sačekati da se svaki sloj osuši jer se ne ravna pa može se desiti da se pojave neravnine.
Sa jednim do dva sloja se može dobiti french manikir. Imam jako izražen beli deo noktne ploče, toliko je bele boje da mi zbog toga treba više sloja ovog laka da bi pokrio taj deo.
Na slikama imam 4 sloja, sušenje mu je nešto poduže nakon više slojeva, dok mu je osnovno sušenje sasvim pristojno. Sada već koristim Golden Rose Quick Dry preko ovog laka pa uživam :) Sad već preko svakog laka nanosim ovaj brzo sušeći lak i mnogo sam sretna! I ono što mi je takođe zanimljivo je da svaki nude lak koji sam do sada probala miriše na karamele, karamelizovan šećer :D

8 коментара:

  1. Lepa je boja, ali četiri sloja su previše za moj ukus.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste previše... Sa tim malim bočicama baš nemam sreće. Miss Selene isto tako nekoliko slojeva i ovaj lak takođe. Sreća pa i jedan i drugi nanosim u tankim slojevima pa ne izgleda kao da imam puno laka na noktima. A sa GR Quick dry spasem sebe od večitog čekanja da se lak osuši. Preporodih se psihički sa ovim nadlakom. :D Pretpostavljam da Golden Rose Rich Color kolekcija ili Color Expert ima istu ovakvu nijansu. Moraću ovih dana da kopam po onim činijama i da se nadam da su im stigli svi brojevi...

      Избриши
  2. uf baš puno slojeva :D
    ali boja je tako lijepa - klasična <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to mu j jedina mana. Ali zaista kad se pogleda ne izgleda kao da ima puno slojeva i uz divan Golden Rose brzosušeći lakić bude savršeno brzo osušen i budem spremna za paljbu iz stana :D

      Избриши
  3. Prelepa boja! Nude je uvek moj favorit, i za lak, i za šminku, i za odeću :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa nude se nikako ne može pogrešiti, mada i tu treba ubosti nijansu kako ne bi umrtvila kožu. Ali je stvarno najsigurnija opcija.

      Избриши
  4. Uh, ne bih imala živaca za 4 sloja laka, jer i ovako nanosim bazu, pa bar 2 sloja laka, pa završni :/
    Ali je lepa nijansa i sviđa mi se kako stoji :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe :D Jeste mnogo slojeva. Ne znam kako bi se ponašao preko baze, pošto je ja ne koristim jer ne znam koju da uzmem... Mislim da ne bi delovalo da ima 4 sloja, barem meni nije delovalo, ali moram da ga nanosim u tankim slojevima jer neće da se ravna, pa moram da sačekam da se osuši svaki sloj. Jeste gnjavaža, ali što ti kažeš lepa je nijansa. A svako od nas ima slabost na nekom laku zbog boje i kako nam stoji :D

      Избриши