Странице

субота, 07. фебруар 2015.

Golden Rose Rich Color 102

Još jedan lep Golden Rose lak iz kolekcije Rich Color.


Ovaj lak i ovu boju volim jer nije tačno određena boja, ovisno od osvetljenja naziru se više nijnsi raznih boja. Pokriva u dva sloja, brzo se suši, lepo se nanosi zahvaljujući debljoj, zaobljenoj četkici. Trajanje laka je oko 3 dana na mojim noktima jer kad god nanesem Golden Rose lakove desi se da radim nešto što iziskuje maltretiranje noktiju, a i upotrebi istih :D Nešto me uvredne ovi lakovi :)
Ono što mi se još sviđa kod ovog laka je to što mi se super slaže sa lakovima za pečatiranje i sa nadlakovima (postavila sam par primeraka na Instagramu). Tako lepo sarađuje da sam mnogo zadovoljna i srećna sam i zbog toga, te mi se popeo visoko na listi miljenika kada je reč o lakovima koji nemaju šimere.

10 коментара:

  1. Одговори
    1. Zaista zanimljiva i zahvalna nijansa :) Drago mi je da ti se sviđa :)

      Избриши
  2. Oobozavam ovu liniju Golden rose lakova. Ubedljivo najduze traju na mojim noktima. A ova nijansa je fenomenalna i momentalno sam je dodala na wish listu. :) Hvala lepo na predlogu! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja koleginica uspeva da ih ima na noktima i po 5 dana! Tek malo krene bela linija. Zaista odlična kolekcija i ušmekala sam još par nijansi, samo da se nateram da odem i kupim ih, ako su stigle i kod nas. Drago mi je da ti sviđa :)

      Избриши
  3. Te sivo-ljubičaste boje mislim da svima lepo stoje i baš su nosive.

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna boja. Obozavam ovakve ljubicaste, neobicne nijanse. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Neobične nijanse su najdivnije :)

      Избриши
  5. suoer je boja , bas mi se dopada ova neobicna siva !

    ОдговориИзбриши