уторак, 10. фебруар 2015.

Mini pakovanja

Volim mini proizvode, kako za neke provere pre nego što kupim, tako i za upotrebu tokom par dana na nekom putovanju kako ne bih vukla tri tone svačega zbog velikih ambalaža.




Alverde Handcreme Calendula


O ovom proizvodu sam pisala ovde. I još jedan dobar proizvod za negu ruku i noktiju i kao neki noćni tretman, bar za moje ručice.


Alverde Pflege-Dusche Minze Bergamotte


Proizvod koji volim! Meni su njihove tuširalice predivne! I žao mi je što im je generalno mala militraža u onim većim ambalažama za taj novac koji moram da izdvojim. Meni njihove tuširalice mnogo prijaju, lepo se speru sa kože, ne ostavljaju sloj i baš se lepo osećam posle tuširanja sa njihovim tuširalicama. Ova ima veoma lep i svež miris, i baš prija čulima. I prija mojoj koži., iako ima sulfata sa kojima sam u nekoj vrsti rata kad je reč o koži, bilo koja vrsta sulfata i ja se uglavnom ne slažemo, kao i alkohol, ista priča. Ne stvara mi problem sa kožom, ne isušuje, lepo očisti kožu i ostavi je mekanom i mirišljavom na kratko vreme. Možda mi ova dva sastojka u Alverde proizvodima ne prave probleme jer ne koristim ove proizvode svaki dan već u posebnim prilikama ili kad odem na kratko putovanje ili hoću da se opustim divnim mirisima. Ali sam jedno vreme druge tuširalice koristila redovno i nisam imala problema.

Alverde Nutri-Care Shampoo Mandel Argan


Proizvod u koji sam se, nažalost, razočarala i nisam htela da kupim veće pakovanja. Za razliku od šampona breza&žalfija i zelena kafa, ovaj mi je izazvao strašan svrab. :( Znam da je to sve individualno i da nije dovoljno 2 puta oprati kosu nekim proizvodom i doneti odluku. Ali pošto sam našla ono što mi odgovara od ove kozmetike, onda ću te stvari kupovati u većim ambalažama, tako da mi ostaje da čekam sniženja i kupim one šampone koji mi odgovaraju i koji su mi fenomenalni. Ne bih da kupim veće pakovanje i da opet ne bude dobro i da prosleđujem...


Alverde Nutri-Care Spülung Mandel Argan


Balzam koji nije loš, ali mojoj kosi najviše odgovara Amaranth. Dok sam ispirala ovaj balzam, kosa mi je bila tako gruba, kao isušena, kao da je oguljena. Kad se kosa osušila, bila je lepa, i stvarno je dobra za kovrdže jer ih nekako malo ukruti, razdeli kosu maltene u pramenove i lakše se oblikuju kovrdže. Ali ja volim rastresitost i volumen pri temenu i sjaj i malo vazdušastu kosu, ali lepo složenu, bilo da je ravna, bilo da je u kovrdžama. Tako da i dalje ne nalazim zamenu za divan Amaranth balzam i volela bih da ga vrate. Ali ko voli da ukuti kovrdžice, možda mu ovo bude dobar balzam. Ali opet, sve je individualno. Nažalost...


Alverde Köper-Milch Kakaobutter Hibiskus


Proizvod koji me je oduševio! Pre svega zbog mirisa, posle zbog nege i što ne ostavlja onaj osećaj zategnutosti i kalupa niti sloj na koži. Miris se možda neće svakom svideti i to je isto sve individualno, kao i nega, ne odgovara svima sve isto. Miriše čokoladno, ali osvežavajuće. I nega mu je divna, i nadam se da će tako biti i kad kupim veće pakovanje i da neće doći do zasićenja koje mi se desilo sa mlekom Badem&Ruža. Jedino što mi se mnogo jede nešto čokoladno kad ga namackam :D



Alverde Köperbutter Verveine


Veoma osvežavajući miris! Meni su Alverde mackalice (mleka i buteri) jedno vreme odgovarale i zimi, međutim nakon nekoliko potošenih proizvoda i meseci korišćenja, nešto smo se razišli pa ih povremeno koristim leti/u proleće da mirišem lepo :D. Ali ove malecne, divne stvarčice moram da kupim zbog amabalaža i mislim da ih ima sve koje su se mogle kupiti kod nas, šta ću :D

Jedino je tužno što se brzo zgusnu, stvrdnu, budu baš kao neki buter koji se može seći nožem, i užegnu tokom stalnog otvaranja iako im rok ističe tek za nekih godinu dana, tako da sam ja došlo do zaključka da je do otvaranja ili promene temperature.

Nailazila sam i na primerke gde su kao mleko, gusto mleko ili pak neka krema za telo poput Dove ili Nivea, kremasti, lepi. I tad je milina, milina koristiti ih i miris je intezivniji. Kad su takvi, nega je savršena. Zbog mirisa ih i uzimam u ovim malim pakovanjima jer znam da ću brže da ih potrošim i da ću još brže hteti neki drugi miris.


Alverde Köperbutter Blutorange Holunderblüte


Takođe dobar miris, osvežavajući i dok su onako kremasti, tečniji lepo se nanose i nega je bolja. I osećaj onog kalupa koji imam sa Alverde mackalicama nije toliko izražen kao kad se stegnu ovako kao na slici, ali se oseća, kao i taj neki sloj koji znaju da naprave. Takođe je divan za leto i proleće, kad hoćete da lepo mirišete i da sebi udovoljite. 
Može i tokom zime, kad ceo dan budete u kući i raduckate nešto, pijuckate čaj ili toplu čokoladu, pa hoćete sebe u potpunosti da mazite :D Ali meni je to prestalo da bude deo nege, već je deo puke razmaženosti (što moram da prekinem), što ne znači da nekome ovo ne odgovara ili ne neguje. Ko ima nezahtevnu kožu ili ko ima zahtevnu kožu, ali prosto mu prija Alverde može uživati u nezi i u divnim osvežavajućim mirisima.

Ovako izgledaju kad se zgusnu i meni prosto ne budu dobri, teže se razmazuju i tad ih mažem na stopalima, njima nikad ništa ne škodi, uvek im sve prija, makar i malo, ali prija. I uprkos sastavu i sojinom ulju, kupovala sam ih zbog osvežavajućih, prolećnih mirisa. Sad sam našla neke druge zanimacije sa divnim mirisima. :) Ali znam da ću opet pokleknuti kad ih vidim i još ako su novi mirisi i lepi dezeni, pa to se mora isprobati. :D



Balea Reichhaltige Body Milk


Stvarno podseća na Nivein miris plave kreme, ali ima i onaj specifičan Balein miris. I masno je mleko, ali se brzo upije. Ne ostavlja masni sloj, omekša kožu, mojoj koži je prijao tokom dana, a nekome, ko ima manje zahtevniju kožu od moje, bi trebalo biti dobar i za noćne tretmane. Samo što meni mnogo smeta taj specifičan Balein miris kod mleka. Samo to da izbace i ovo ću mleko uvrstiti među stalnom ekipom.


Balea Urea Bodylotion


Još jedan koji me je odbio zbog mirisa. Nega mu je pristojna, možda za moju kožu ne onoliko koliko bih ja volela. Za preko dana je sasvim OK mazalica da preguram dan, ali meni nije dovoljno. Losion se lepo razmazuje, fino i upija i pruža pristojnu hidriranost, ali nedovoljno mojoj koži.


Balea Med pH Nautneutral 15% urea


Prija i miris i nega. Idealan je za dnevno korišćenje, preko dana. Lepo se upije i vrlo brzo, lepo se nanosi i razmazuje i drži moju kožu pod kontrolom i hidriranom do uveče. I stoji mi na listi za kupovinu za ovu zimu, pošto su mi neke mazalice od prošle godine pri kraju, i sigurno uzimam veće pakovanje!

Jedina zamerka je što su ove probne, mini stvarčice uglavnom od 165 dinara do 179/199. Nekome je to mnogo, nekome je to malo. Meni je mnogo kad kupim više stvari za probu, a jedna do dve stvari u mesec dana može da prođe. Volela bih kad bi to bilo do 100 dinara, jer se em brzo potroši, u roku od nedelju dana najviše, ukoliko se koristi redovno, i svakako će neko kupiti veće pakovanje ako mu odgovara. Takav problem imam i sa onim manjim divnim stvarima za kosu, koji nisu probni, već se pakuju u manjim pakovanjima i nisu jeftini za tu količinu i imajući u vidu da su odlični, moram da ih kupujem, ali nekad ne mogu onoliko često koliko bih volela.

Da li vi uzimate prvo ove mini proizvode za probu i posle kupite veće? I da li ih uopšte kupujete ili odmah kupite veće pakovanje? Da li pokleknete kupovini zbog lepih, primamljivih amabalaža?

4 коментара:

  1. Nikada nisam kupila mini pakovanje, ja sam megaloman :D Možda bih eventualno kupila nešto u mini pakovanju za lice, jer je tu veća verovatnoća da mi neće odgovarati, nego neki proizvod za telo. Što se kose tiče, tu mi većina stvari odgovara prva dva/tri pranja, a svrab se javlja kasnije, tako da mi mini pakovanje ništa ne bi značilo, naprotiv, možda bih mislila da je određeni šampon super, kupila veće pakovanje, a ono se tek tad pokaže da mi ne odgovara :)
    U potpunosti se slažem sa tvojim pozitivnim utiscima o Alverde gelu za tuširanje sa mentom i mlekom sa kakaom, i meni su se super pokazali!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima i za kosu i za lice sada da se kupe manja pakovanja. Uf, za kosu mi se desilo i da mi nešto odgovara prva dva-tri puta, a posle haos! Retko kad se desi da ako mi nesto ne odgovara prva dva-tri puta da će kasnije odgovarati. A o "zasićenju" kose/kože, ne bih ni da počnem. Ova manja pakovanja mogu poslužiti kod osoba koje ne stavljaju puno proizvoda kao ja, pa mogu koristiti više puta koristiti. Ja stavljam lopatom :D
      Taj Alverde je fantazija i opasan po mene :D čoookoooladnooo :D Gelovi su im super! I uvek imaju divne osvežavajuće mirise. :)

      Избриши
  2. i ja bas volim mini pakovanja.radje kupim 2 tri manja nego jednu vecu tubu.! imam neke od ovih ali najvise volim miris dinje zelene , alverde , i druge trosim a ovu mirisem ;)
    bas lepo da sam videla i druge vrste na tvojim slikama
    lep pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, ta dinja je bila super! Ali ova sa verbenom je osvežavajuća da sam pomišljala da je kupim u većem pakovanju za leto. Samo što ne volim kada nisu kremasti. Stvarno su dobri sa mirisima u svrhu aromaterapije :D
      Nadam se ćeš probati još neki i mirisati još neki mirisni buterčić.
      :)

      Избриши