Странице

недеља, 01. март 2015.

Flormar Supershine 49

Danas ću vam pokazati jedan zaista zanimljiv lak, ali za mene nenosiv u svakodnevnoj varijanti. Ne znam zašto imam tu neku barijeru te nikako da se odvažim i da nosim ovakve boje češće i sigurnije,  a ne da ih skrivam ispod rukava... ili u džepovima... Jeste da me štipa malo za oči jer malo odskače svojom drečavošću, ali je potpuno zanimljiv i lep.

Suši se malo sporije kad se nanese više slojeva laka, pa na slikama imam nadlak Golden Rose Quick Dry jer nisam mogla da čekam, a žurila sam :D Imam 3 sloja na noktima. Uživo je nešto drečavije boje i življe, na slikama je malo primiren i prigušen.

6 коментара:

  1. Nominovala sam te za Liebster award, ukoliko imaš volje iskuckaj tag http://lolasheaven.blogspot.com/2015/03/liebster-award-tag.html detalji se nalaze na ovom linku. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Samo što ja nemam pojma koja pitanja da postavim, niti koga da nominujem, još manje šta da napišem i kad da napišem. A već imam jedan tag, samo mi vremena fali mnogo... A to sve mora u roku od nedelju dana da se uradi?

      Избриши