субота, 07. март 2015.

Malena 33

Danas ću vam pokazati divan lakić sa divnim šimerom ili pak šimerima, totalno sam nestručna u ovoj oblasti :D

Pokriva u dva sloja, ali mora da se sačeka da se prvi tanji sloj osuši pa tek onda naneti jedan deblji sloj. Suši se nekom prosečnom brzinom. Malo je tečniji, ali svakako se lepo nanosi na noktiće, uprkos tome što je četkica ravno sečena, ali je zato dovoljno debela/gusta i zahvata lepu količinu laka. Na mojim noktima standardno skoro svaki lak izdrži 2 do 3 dana sa sitnim radom.

4 коментара:

  1. Veoma mi se dopada boja. Deluje raskošno i elegantno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada, verujem da bi i tebi savršeno pristajao. Zaista je takav :)

      Избриши
  2. Predivan je zaista! Imam i ja sličnu nijansu samo bez šimera ali ga je skidati sa noktiju prava noćna mora, ostavlja neku tamnu, teget nijansu za sobom čak i kada stavim bazni lak i ofarba sve okolo. Baš sam razočarana. L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šimerasta divotica :) Sve neke tamnije nijanse hoće da malo naprave nered, ovaj doduše nije. Ne znam zašto i preko baznog ostavlja fleke. Možda da probaš da staviš manje skidača za lak na vatu i da držiš prislonjenu vatu prstima 10 sekundi na noktu sa kojeg skidaš lak i onda samo povučeš ka slobodnom delu nokta. Možda će tako manje obojenosti okolo biti. Ali za bazni lak ne znam, pošto još uvek nemam bazni, nikako da nađem, ali ni da odem do radnji i pogledam šta imaju u ponudi. Možda postoji neki bazni koji je specijalno napravljen za tamne lakove koji vole da oboje nokte?

      Избриши