субота, 14. март 2015.

Miss Sporty 060 Hypnotic Turquoise

Lak sa kojim sam na off i on vezi :D Teško se uslikava realna boja, tako da je ovo nešto najbliže što sam mogla izvući tirkiznu boju... Na veštačkoj svetlosti bude plav, ali na dnevnoj bude pravi tirkizni dragulj.

Na slikama imam 2 sloja (tanji i deblji). Savetujem da se sačeka da se osuši svaki sloj i time da se izbegne stvaranje mehurića. Ja sam se trkala sa vremenom da uhvatim sunčeve zrake, ali mi to nije pošlo za rukom i onda sam par lakića uslikala ovako otužno... Ali sam u ovakvoj situaciji i uhvatila najpribližniju boju tim lakovima, kao i ovom. Ne znam zašto ne mogu da uhvatim realnu boju pojedinih lakova, a sve idem manuelno što se opcija na aparatu tiče. Lakše mi je skakavca i vilinskog konjića uslikati nego lakove...
Ovaj lak je čak jednom preživeo takve torture s moje strane i to dva dana se dobro držao. Inače izdrži lepo 3-4 dana na mojim noktima, brzo mi se pojavljuje bela linija sa skoro svim lakovima. Lepo se nanosi, četkica je polukružno odsečena, kao u Golden Rose Rich Color kolekciji pa mi to omogaćava da napravim lepi lukić :)

3 коментара: