Странице

субота, 21. март 2015.

Rimmel 308 Powerhouse

Još jedan divan lakić koji se godinama mota po kući :)

Njega sam uspela da oživim uz pomoć Poshe razređivača i to mu je vratilo mladost :D Ponovo se lepo mazao, brzo sušio i pokrivao sasvim lepo. Pokriva u 3 sloja, i uz ovaj razređivač sam progledala! Na slikama imam i nadlak Golden Rose Quick Dry iz razloga što mi je trebalo nešto da ispegla neravnine, pošto se ni ovaj lak ne ravna, kao ni Rimmel 633 Starlight. I treba mirna ruka jer se poznaju tragovi povlačenja četkice.
Lepo traje na noktima cela 3 dana! I mislim da tu ima udela i Poshe razređivač pošto sam i druge neke lakove razredila i produžio je njihovo trajanje, poboljšao brzinu sušenja. Sredio mi je Starlight, samo što sam njega malo imala pa je sada upotrebljiv samo kao šimerast nadlak (može i kao reagularan lak, ali onda se vraćam na onaj moj omiljen manikir- french sa vilinskim prahom na noktima :) ) i kao takav savršeno ukrasi bazni lak :)

6 коментара:

  1. Jao, imala sam Desire i Saturn u tom pakovanju :D
    Sviđa mi se kako šimer u ovom laku svetluca.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šimer se, nažalost, vidi (svetluca) samo na suncu i zaista je divan. Šteta samo što su sa promenom ambalaže promenili i ovaj lak, pa je sada neka metalic varijanta bez ovakvog šimera. A stvarno su im slatka ova stara pakovanja :D Sviđa mi se što su naziv stavili napred umesto na poleđini laka.

      Избриши
  2. Stari drugar je mnogo lep! :D
    Znači dobar je Poshe razređivač? Planiram da ga uzmem, da oživim neke drage lakove i neke koji su se stegli pa da ih podelim, da umanjim brojku. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stari drugar je podmlađen :D :D :D Odličan je rezređivač! Doduše, meni je to prvi razređivač i nećkala sam se da li, da li, ali pošto on nema štetne sastojke, uzela sam ga i divan je! I duuuuuugo traje! Bar meni. Od mene imaš preporuku za Poshe razređivač :) Razredila sam. pa jedno 150-200 komada sigurno, tih starih, (samo Salome lakovi su bili oko 20 komada -.- a boje totalno nisu za mene, većina) i razdelila sve to i plus nešto više. Htela sam sve to da uslikam za blog, ali sam se smorila sa hvatanjem sunčevih zraka (kad bacim pogled na 4 kutije, hvatala me je nervoza) i pokupila sve i razdelila :D Sve smo počele sa nekom čistkom od početka ove godine :D Lepše je kad se ima manje lakova pa se uživa u njima, ali posle kad dođu do kraja, onda kreće kriza, ako se ti lakovi ne proizvode više, a uvek je tako sa divnim lakovima... Kupuj Poshe i uživaj :)

      Избриши
    2. Pa ti imaš zavidnu brojku. :) Jao da, čistka u svim aspektima- šminka, soba, lakovi... :D

      Избриши
    3. Nije baš moja skupina lakova, više je nasleđena od tetke, pa smo je sestra i ja delile, pa podelile, pa je onda ona pravila čistku, i sad ja :D Ali ja kad napravim... :D Svela sam na jednu kutiju :D Mora da nam je nešto ova godina svima nama donela neku vrednoću, red, rad i disciplinu :D :D :D

      Избриши