Странице

субота, 04. април 2015.

DIY lak za nokte

Dokono dete :D A nije da nemam posla, obaveza, ... imam šta da radim :D

Šta sam ja ovde miksovala? :D Miss Selene 166- crveni šljokičav lak, Essence lak 144 Black is Back, Golden Rose Paris 01 providan lak. Kasnije sam dogradila lak pa sam dodala malo i Golden Rose Rich Color 34 i Colorama 135 (nisam ga dograđenog uslikala, ali je i to isto ovako lepo) . Morala sam da dodam providan lak jer šljokice upijaju, maltene jedu lak. Na slikama imam i nadlak Golden Rose Quick Dry kako bih dobila na toj dubini i kako bi lak bio što manje hrapav, a i da se se brže osuši sva ta mešavina svačega :D Nažalost, lak i ne traje duže od dva dana, lako se stvori bela linija, ali vredi nositi ga makar i jedan dan :D Imam 3 sloja laka i nadlak.

3 коментара:

  1. I've been scrolling through your blog posts and I really feel you should be nominated for The Liebster Award. You can find more information on my post right here: zrinnkah.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html

    I hope you have a nice day! Zrinnkah xoxo

    ОдговориИзбриши