Странице

субота, 25. април 2015.

Golden Rose Rich Color 34

Još jedne divnoće koja je kupljena kao zamena za Golden Rose Paris 61, ali opet, nije isto :D Ali sam svakako dobila još jedan omiljeni lakić :)

Kao i svaki lak iz ove kolekcije, i ovaj ima širu, zaobljenu četkicu, lepo se nanosi (na noktima imam 2 sloja, može čak i jedan da se izvuče, samo treba biti majstor i znati pokupiti dovoljno laka i imati odličnu koordinaciju pokreta nad malim noktima :D ), lepo i traje, i relativno brzo se suši. I da ja ne dužim :D uživajte u lepotinji :)
Lep je i kao matiran :)


4 коментара:

  1. Predivan je :)
    Ja obožavam ovakve lakove s jeseni i zimi da nosim, i lepši mi je u standardnoj varijanti u odnosu na mat ;) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, jesenjska je boja, ali zbog šimera mora se nositi i u sunčevim prolećnim i letnjim danima :D Lepi šimeri moji :D Ma ja sam ovisnik, sve živo matiram i sve mi lepo kad je matirno :D Ma meni je sve lepo, i sede Ferdinand da miriše i dalje cveće mirno :D

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala :), vidi se ko razume moju potrebu da sve matiram :D Ispadne tamniji i pigmentisaniji od Golden Rose Matte 07 pa mi dođe ponekad kao zamena :D

      Избриши