Странице

субота, 18. април 2015.

Golden Rose Sweet Color 34

Kupila sam ga jer sam mislila da je isti kao Golden Rose Paris 61, pa kao da uzmem ovo dok ne nađem Paris 61, e pa sačekalo me je iznenađenje!


Lak mi se svideo čak i više od Paris 61 :D Nisu isti, i svaki je lep na svoj način, ali ovaj mi je za nijansu lepši i zanimljiviji i na suncu je pravo blago u maloj bočici.
Imam dva sloja (tanji i deblji) i uprkos maloj četkici, lak se super nanosi i možda meni i prijaju male stvari jer sam i ja tako sva mala (osim što sam debela) i ćorava pa mogu lakše da manervišem rukom :D Suši se brzo, i traje lepo na mojim noktima. Na suncu je zaista prelep. Ali i u hladu je lep, onda je nešto tamniji, šimer zagasitiji, i tamniji pri ivicama. Tako da sam sada u potrazi za još jednom bočicom :D

2 коментара: