Странице

субота, 16. мај 2015.

Golden Rose Rich Color 104

Lagano idem ka polovini sa ovim lakom :) Još jedan divan lak :)

Kad se precrta činjenica da sam lak kupila u parfimeriji gde su lakovi non-stop pod sijalicama i da mi se zbog toga lak brzo sgusnuo i počeo praviti mehuriće, može se reći da je odličan lak zbog odlične boje i divnog i diskretnog šimera koji je vidiljiv samo na suncu.
Sada ga nanosim u dva nešto tanja sloja, ali moram da sačekam da se prvi sloj veoma dobro osuši, te onda da krenem sa drugim slojem. Probaću da ga razredim pa da vidim kako će se tada ponašati. Trajanje na mojim noktima je do 3 dana (to kad ne radim nešto preterano...) i napokon sam kupila Golden Rose bazu Smoothing base, pa se nadam da će to pomoći da mi duže traje manikir. Ne znam kakva je bila stara verzija No more ridges and yellow, nadam se da će neko uporediti u skorije vreme. Definitivno mi treba baza koja će držati manikir na mojim noktima malo duže, pogotovu što ja radim rukama svaki dan, često su u vodi, često nešto gulim, čvakam i nokti najviše budu izloženi udaranju, da tako kažem, pa mi se zato i brzo javi ta bela linija koja je kod tamnijih lakova baš vidljiva, a ja koja sam zavisnik bele boje, baš sam se uhvatila za tamnije varijante lakova sa šimerima...

2 коментара:

  1. Predivna nijansa, ovaj šimer ga baš čini interesantnim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šimer nisam ni primetila dok nisam stala na sunce i vidim svetluca se nešto. Zaista interesantan :)

      Избриши