субота, 27. јун 2015.

Miss Selene 206

Lak za koji sam pomislila da je isti kao Flormar Blue Black 398, ali bih rekla da je sličan jer ima razlike. Lak je za nijansu tamniji i šimer mu je dosta vidljiviji iako se u bočici ne vidi toliko rasuto. Svakako zanimljiv i lep lak.

Formula ovog laka je super, taman kako treba! Iz dva sloja na dužim noktima savršeno prekriva, na kraćim sam uspela čak i sa jednim slojem, ali ja se uvek mučim sa količinom laka, pa ponekada zahvatim dovoljno i pokrije lepo iz jednog, a ponekada moram dva puta da prelazim, ali to je zato što ja nisam vešta u mazanju noktića.












4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala:) Odličan je! Iako je osnovna boja, rekla bih, crna, a ne teget kao u Flormaru, divan je sa ovim šimerom, ne bude potpuno crn, a ni teget, već između :)

      Избриши
  2. kako je lepa boja.rekla bih da sam imala ovaj
    u jednom momentu sam nasla povoljno i kupila 50 ili 60 kom odjednom ... dobila sam lovu za rodjendan i to je bilo to, znala sam gde cu da potrosim ;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju zaista zanimljive i nijanse i generalno ovakve lakove sa šimerima. I za malo para se dobiju baš lepi lakići.

      Избриши