субота, 11. јул 2015.

Flormar 323 Cherry Dessert

Lak za koji sam mislila da će zameniti Miss Selene 201, ali ipak je drugačiji.
Ovaj je više crveniji,zatvoreniji, tamniji, dok je Miss Selene više roze, ružičastiji, svetliji, ali oboje naginju ka boji trule višnje nakon par slojeva, ali opet nisu isti. Ali oba imaju taj staklast odsjaj ili staklastu završnisu što ja mnogo volim i takvi lakovi se najlepše i najlakše nanose i treba im malo više vremena da se zguste nego što je slučaj sa kremastim, barem je moje iskustvo takvo. Ali ako su i jedni i drugi držani na toploti i suncu, a uglavnom jesu pod onim neonkama, onda će istom brzinom postati puding.
Imam dva sloja, lako se nanosi, relativno brzo suši, dva do tri dana traje na mojim noktima (brzo mi se pojavljuje bela linija) i mrtva trka između njega i Miss Selene 201, koja nijansa je lepša :D Slatki su kao kolačići sa višnjama :D

4 коментара: