субота, 16. април 2016.

Golden Rose with Protein 339

 Danas vam predstavljam jedan predivan lak!
Počela sam da sređujem stari hard disk, tj. foldere koje sam izvukla pa prebacila na novi hd, pošto sistem sa starog neće da se diže i tako vam ja planiram ili jednog muškarca za muža koji će raditi odmah sve one stvari koje mene mnogo nerviraju jer to ide jako sporo i uvek sa nekom začkoljicom ili da se preselim u neku zemlju gde žena može imati više muževa. Pa po jedan muškarac za svaku stvar.
Kako bi ovaj lak dobio svoju puno boju i da sija svojim punim sjajem, potrebno je naneti jedan sloj crnog laka pre nanošenja ovog laka. Ja sam koristila Don Juan OC229. Kao samostalan bude jako svetle boje i treba ga onda nanositi u više slojeva i meni lično grozno stoji i nije lepa boja niti se vidi ovaj divan šimer. U ovoj kombinaciji sa dva sloja ovog laka dobije se ova lepota i puna boja! Uživajte!

7 коментара:

  1. Hahahaa, nasmejala si me za izbor muza! :D Ali mudro zboris! Lep je lak, super ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Ljudima oko mene koji me znaju godinama sam dosadila sa tom pričom o mužu :D Ali oni su prvi krenuli sa tim kada će udaja, dece i te fore. :D Lak je predivan! Mnogo je lepši preko crnog laka, tada se dobije boja iz bočice i baš bude puna boja i teget i još šimer svetluca najlepše i punim sjajem :)

      Избриши
  2. Hahahaa, nasmejala si me za izbor muza! :D Ali mudro zboris! Lep je lak, super ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  3. super je boja
    malo si me zbunila jer znam dasam te zapratila,ali evo dodala sam te opet na GFC
    lep vikend

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Dugo nisam pisala ništa, pa možda zbog toga sam mnoge zbunila :)

      Takođe, lep vikend želim :)

      Избриши
  4. Pošto je poliandrija svugde, čini mi se, zabranjena, ostaje ti da kao Hju Hefner nađeš nekoliko momaka sa kojima ćeš da živiš u vanbračnoj zajednici. Ili, znaš, da nađeš ortake koje možeš da cimaš za takve stvari. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D :D :D Negde sam čitala da postoje neko pleme, u ne znam kojoj zemlji tačno, gde žena može imati više muževa. Moraću da nađem članak pa da se uputim tamo :D Imam par ljudi koje cimam za sve i svašta kada je reč o tim dosadnim, sporim stvarima, ali meni malo malo pa se nešto pokvari, vrisne, bude me sramota i žao što im malo malo pa šaljem moje zamršene stvari. A muža bih mogla da mučim svaki dan bez griže savesti :D Kvarna sam :D

      Избриши