Странице

субота, 02. јул 2016.

Cucciolo

Lakova ove marke i još nekih drugih marki, takođe sitnih bočica imala sam punu kesu, ali me smorili, isto kao i Salome, Rimmel, Revlon, svašta nešto što je tetka prosledila sestri i meni, i nama dojadilo, sve sam ih oživela uz Poshe, neke malo nosila, isprobavala, i skoro sve prosledila rođacima, koleginicama, devojkama kojima sam držala časove, samo da ih se oslobodim. Lepe nijanse, ali shvatim u tim nekim momentima da ili nemam vremena da mackam sve njih ili da mi ne stoje ili da nisam ja baš toliki ljubitelj lakova koliko bojica i bojanki i uvek nekog majstorisanja pod pokroviteljstvom umetnosti :D ipak sam ja briljirala iz tehničkog crtanja i maketiranja :D I prosto kod mene mora da ide brzo sušeći nadlak, ali neki lakovi ni to ne prežive jer moje ruke uvek moraju nešto da stvaraju... Zato su mi i zanoktice u užasnom stanju pa to moram da retuširam, kao i sve posekotine po prstima :D

Ovo je jedan od tih lakova koje sam htela da uslikam zbog boje, ne znam da li imam još neki iz neke kolekcije ili marke, još bunarim po folderima starog hard diska. :)


 Imam tri sloja.

Нема коментара:

Постави коментар